You wanna be the one who's takin' the dream ride

En dag kvar, tar ut helgen i förskott. Känns så underbart att jag vet inte vad jag ska ta mig till ! Hoppas även morgondagen rusar iväg, har redan lagt upp lite planer inför morgondagen :)

Har suttit och tittat på tattooos ikväll också, finns så sjukt mycke man vill ha. Men jag har redan en som jag verkligen vill göra, och kommer göra dagen jag fyller 18. Jag vill ha fyra stora stjärnor i nacken, som sitter längst efter ryggraden. Har dock inte hittat någon bild på det, men den har iaf betydelse och skulle kunna bli grymt snygg.

http://best-tattoo-remo-val.com/wp-content/uploads/2009/10/star-tattoo.jpg

Menmen, lika bra att lägga sig och göra få morgondagen bortgjord. Godnatt, sov gott ♥

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback