you were my last, and my first

Sitter och lyssnar på hur regnet spattrar mot mina rutor, tråk väder. Jag har också börjat packa lite smått, och gjort min skiva. Så snart ska jag krypa ihop och hopp isäng. Blir en tidig morgon, väckarn är ställd på 04.50 så jag borde börja tänka på refrängen.
Vi åker iaf till luleå imorgon, jag och mamma. Kommer bli jätte roligt ! Sen ska vi hotella till lördag och då kör vi vidare till haparanda. Dessa två dagar ska alltså bara innehålla shopping och mys :) Kan nästan inte bli bättre !

http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/483/product-565483.jpg

Vet faktiskt inte om jag hinner skriva nåt imorgon bitti, men annars så få ni ha det så bra. Jag komer hem lördagkväll nån gång, så få vi se om jag hinner skriva en rad eller två. Nu håller jag tummarna för att min shoppinglycka är framme ! Sköt om er, godnatt ♥

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback