Your past is not your enemy

Skönt med 25 minuter i solariet så här före man ska lägga sig :) Följde pappa till fabriken och solade där, han skulle lix dit en sväng så då var det lika bra att haka på. Känner mig lite halv stressad för morgondagen. Har inte börjat plugga och jag har so prov imorgon direkt imorgon bitti.

http://vaanderhilton.blogg.se/images/2009/solarium1_47440801.jpg

Så nu ska jag väl lägga mig och börja läsa. Har ganska mycket för mig imorgon :) Kommer dock bli en skönare skoldag med teater i slutet av dagen, precis som idag. ( Fast vi hade föreläsning idag ) SÅ jag har väl kanske fyra lektioner imorgon :)


Jag slutar aldrig förvåna mig över alla ritna små gubbar som finns bakom maskiner på nf. hah !

och rasmus.. Om du vill ha snö, så far till ammarnäs. Fjället är fortfarande vitt :)

Nä godnatt på er ♥
/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback