your world starts to fall

Grattis min älskade bror på 18 års dagen !



Vi har våra stunder, bra som dåliga. Men för mig är du ändå den person som betyder mest och älskar mig som mest när jag förtjänar det som minst. Alla borde ha någon som dig ♥

Igår









fintårtan som han dekorerat så fint själv ;) du ser bara lite femi ut :)






min onda hand =(




sen så tog batterierna slut. men jag vet att sofia bla hade med sig sin kamera. Så jag ska be om att få ta några bilder av henne. Nu  ska jag gå ner och häls apå farmor och farfar innan jag ska lägga mig till kojs. Godnatt på er, och jag hoppas på en bättre morgondag ♥

/ josefin


Kommentarer
Postat av: mattis

NEGERSOFIA och vad har du gjort :O

2010-05-27 @ 23:09:41
URL: http://matildasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback