I don't know who I am no more

Godmorgon :)
slockade på en minut igår, låg och såg paradise på datorn och där efter avslutade jag min kväll helt plötsligt. Har precis vaknat iaf, ligger kvar i sängen och har precis ätit frukost på sängen ( som jag fick göra själv.. ) Kokade två ägg, satte dem i varsin äggkopp med salt på. Bra start på dagen :)

Har massor att göra idag, så jag ska snart gå upp och göra nåt. Måste matcha ihop en outfit till kvällen också, undra vad det blir ?
Lookbook


/ josefin


Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' men de är snyggt att va lång ju :o

2010-11-26 @ 12:56:20
URL: http://www.nettys.se
Postat av: Anonym

Okej men du härligt! :) jag kommer på onsdagen då förmodligen, måste vara där på något möte nu tydligen! superkul!! haha :)

2010-11-26 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback