If it's cold outside, show the world the warmth of your smile

Och gräddtårta blev det ! Underbart gott :)
Fick lite tid till kusinerna också, länge sen.

Väl hemma kände jag för lite miljöombyte, så jag kastade ut mina stolar, mitt skrivbord, mitt sminkbord och min spegel. Man kan knappt tro att det finns något kvar ?
Fick vara lite kreativ så jag dammtorkade ur min gamla hylla och skruvade bort hjulen. La den på långsidan och vips blev det en tvbänk och förvaring. Ni kommer att få se imorgon, är inte helt klar än. Kapblar ska dras osv :)
Jag är iaf nöjd, rummet känns så mycket större och trevligare. Satte också upp två julstjärnor, har ju trots allt donat med julmusik i bakrunden. Mysigt värre !



Nä, ska upp före 6, time to sleep. Godnatt på er ♥

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback