I'll pinch you to prove we are awake

Har hittat en jätte fin blogg som drivs av en riktigt trevlig tjej där hon visar och säljer handgjorda smycken. Själv har jag hittat några smycken jag vill ha, och alla har man ju favoriter, eller hur ?

Ifall ni också skulle vara intresserade av dessa så får man själv välja text på ringen ( halsb. både ring och stav )





Jag tycker helt klart att hon gör ett kanonjobb !
Ni hittar hennes blogg och en mängd andra fina smycken HÄR.
Finns också endel smycken som skulle passa jätte bra till julklappar, presenter eller varför inte vänskaps armand
Ta som sagt en titt på eac design för att kika mera :) 

/ josefin


Kommentarer
Postat av: JoelSv

Sv. haha en film jag gjort, den tycker jag du ska kolla in i så fall ;)

det är bra med mig med :D

2010-11-08 @ 00:00:59
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Linnea

Gud vad fina !

2010-11-08 @ 10:59:54
URL: http://swehavebieberfever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback