This club is heating, this party's blazing

Hann förresten ner på stan en sväng idag, köpte en tröja som jag faktiskt inte tänker visa. Ni får nog se den på fredag istället ! =)
Köpte också mitt favoritpuder från Loréal. Jätte bra puder som är lätt att få jämt, täcker bra oxh man behöver otroligt liten mängd.
185 kr, finns hos h&m, åhlens, kicks mm. Prisvärt !

Köpte ny mascara förra veckan också, 5 mascaran i rad jag köper samma.. Men den är jätte bra och jag trovs med den. 185 kr och finns på samma ställen som pudret !


Två favoriter i sminkväskan !
Nu ska jag se dagens avsnitt av paradise innan tobias kommer hit. Jag har sovmorgon imorgon, könns underbart.
Godnatt på er ♥

/ josefin


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men TACK SÅ MKT!:)

2010-11-24 @ 08:16:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Maja Braun

är det den vibrerande mascaran?

2010-11-25 @ 22:57:30
URL: http://majabraun.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback