They are falling like the rain so we ain't running out

Kom precis hem från spa och gud vad skönt det var ! Har legat i infraröd värmebehandling i 30 minuter och solat solarium i 30 minuter. Det var jag värd ! ;)

Tänkte bjuda på lite bilder från idag, frisörteknik som sagt.

jag gjorde frisyr+smink på jenny.





Jenny gjorde frisyr och smink på mig




Stående fr. v. Andreá, jenny, emma, malin, jag
Sittande fr. v. Amanda och Linda

Andreá, jag, linda, amanda, josse, simone och jenny

linda och amanda


Lite bildbomb, enjoy !

/ josefin





Kommentarer
Postat av: denise

men du.. dom va ju gode frän ;) kanske lej dig till å klipp mig då jag kom till norsjö nästa gång haha ;)

2010-11-23 @ 21:26:00
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback