Hope remains, a way to love

ännu en vecka till ända, och snart en början på en ny.

blev en riktig myskväll för min del med vindruvor, film och massa bloggfix som ni kanske ser? Har louise att tacka som hjälp mig ikväll, hon är guldvärd ♥ är dock inte klara men jag fortsätter imorgon i hopp om att få det klart :)

nya headern

gamla headern


Sen har jag kjell att tacka också, som har gjort bakrundsbilden. Suveränt ! :)
Ni får gärna säga vad ni tycker, men kom ihåg att den inte riktigt är klar än.

Skola imorgon, lite sömn behövs. Godnatt på er ♥

/ josefin


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, det ska vi :) Internet började ju kajka :S

Nu se ja de där på höger sida <3

2010-10-18 @ 07:41:57
URL: http://bolojoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback