Troubles will come, and they will pass

blev en myskväll med film under en filt tillsammans med familjen. Magiskt skönt. Tittat lite i gamla arkiv och hittat några foton som togs för 1-3 år sedan. Min stationära dator har mer eller mindre kollapsat där jag har alla mina bilder, så jag tänkte visa er de få jag hittat.



























Insåg precis att jag måste ta upp intresset för foto, i's lovley. Fanns det någon ni fastnade för ?
Men nu viker jag in årorna, tänker inte stressa som ett tok imorgonbitti. Sovgott allihopa ♥

/ josefin


Kommentarer
Postat av: helena ;)

älskar den 4de bilden nerifrån, den vintern va UNDERBAR :D

2010-10-20 @ 07:38:31
Postat av: lovisa

sv: det gjorde jag:D

gud vad vackra bilder!

2010-10-20 @ 08:21:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Suuzy for president

Dem var riktigt snygga allihopa!

2010-10-20 @ 17:39:04
URL: http://suzansalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback