When's the right time, when's the right time to let go

Det blev inte mycket till bubbelbad, tog initiativ och körde ett jobbigt pass vattengympa istället. Jag måste säga att jag är nöjd över mig själv ! Men lite bubbling hanns med i slutet så klart som avkoppling. Efter det blev det bastu och nu sitter jag hemma !

Efter att ha badat blir man ju torr som stryk, så nu ska jag parera kroppen och ansiktet med nivea soft body and face cream.



Till händerna tar jag vaseline. Innehåller keratin och vitamin e som stärker kroppens hud och naglar ( naglarna blir verkligen starkare, sjukt bra kräm ! )



ska dricka mig en c-vitamin och inta soffläge, kika genom matten inför provet imorgon och sen vänta på kungarna av tylösand och där efter paradise ! =)

/ josefin


Kommentarer
Postat av: andréa

Har vi matte prov imorgon? :O

2010-10-13 @ 21:26:10
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback