I see your true colors Shinin' through

Gud så skönt, har rensat och omorganiserat i min garderob idag. Behöver ännu en till, har ingenstans att stoppa mina nya plagg längre ! Nu är det iaf gjort och mitt rum är rent och snyggt. Men hur länge vet man aldrig !

Det blir en lugn kväll ikväll också, får troligen främmande så jag ska väl baka nåt gott till dom som är kapabla till att äta det ;) Sen blir det att se a guy thing som går på 3an och börjar klockan 22 ikväll.



Tv tablå skriver :Amerikansk komedi från 2003. När Paul efter sin svensexa vaknar upp i sängen tillsammans med en kvinna han inte känner, drar han genast slutsatsen att han bedragit sin fästmö. Han får skuldkänslor och försöker dölja det inträffade veckan innan bröllopet.

I rollerna: Jason Lee, Julia Stiles, Selma Blair, James Brolin, Shawn Hatosy. Regi: Chris Koch.

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback