I'm sick and tired of being sick and tired

hejhej :)

oj så skönt med sovmorgon ! så här skulle jag kunna ha det varje dag. Men väl på skolan på datakunskapen fick vi inte våra datorer så vi gjorde ett papper och sen fick vi sluta. Jag steg alltså upp , åkte buss fram och tillbaka till stan plus massa väntetid för buss bara för en timmes onödigt prat och ett papper som jag lika gärna kunnat skriva på lunchen imorgon. aja =)

jag fick mig iaf lite tid på stan, köpte en top, en skjorta och ett svart nagellack. Jag ska visa er sen ikväll, kameran ligger i ladden :)
När jag väl kommit hem var huset tomt så jag åt middag och sen har jag nu gjort en sjukt god soppa som jag ska äta typ hela veckan ut. Det blev inte lite..

Josefine är på väg hit nu så jag ska dra mig från datorn, just nu myser jag i min oversize skjorta som jag köpte idag ! ( röd, blå vit )


/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback