She's all laid up in bed with a broken heart

Hade gärna fyllt på garderoben med en..

riktigt snygg klänning från nelly. 529 kr
Kimi Dress SEK 529, Renée London - NELLY.COM

riktigt snygg
top, men svinigt dyr. 1099.
Daltan Top SEK 1099, Stylein - NELLY.COM


Sjukt sköna stövletter ! Det känns knappt att man har dessa på fötterna,
rekomenderar starkt. 499 kr scorett


har nyss fått i mig lunch så nu sitter jag och linda i soffan vi har i klassrummet med vår trådlösa anslutning och har det alldeles för bra. Kvart i 1 börjar idrotten som sträcker sig i tre timmar. Efter det tar jag bussen hem och åker upp till stugan för att umgås lite.
jag håller tummarna för att andreas dongel ska funka för då har jag internet i stugan ! :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback