you're only as small as the world will make you seem

tydligen så hade jag inte alls någon dator igårkväll. När vi kom till skolan igår skulle vi lämna in datorerna för uppdateringar osv så där stannade min dator i helgen. Vi slapp svenskan idag också, så jag hade sovmorgon till kvart över 1. Vaknade ändå vid åtta, men där låg jag kvar länge, gick sedan upp till vitberget och hade orientering. Kunde ju ha gått bättre, eller hur andrea ? Vi virrade omkring lite...



Gårkvällen var super mysig, vi handlade tacos och åt middag och sen kom matilda för att se idol med oss. Till det blev det fruktsallad och usch vad vi mådde gott.



Trots att jag har sjukt roligt med sofia är det skönt att komma hem, men det blir inte långt om innan jag ska ut. Men först ska jag nog klippas !

/ josefin

Kommentarer
Postat av: andréa

HAHA fan va fet jag är -.-

ja inte fan var vi bäst iaf ;)

2010-09-11 @ 16:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback