I remember things, everything you said to me

hade absolut inte tid för bloggning igår, hade mycket att göra på engelskan och en på eftermiddagen var vi i moröbackes kyrka för att ha en ''må bra dag'' med klassen. När jag kom hem fick jag hämtning av tobias sen tog vi en bastu. Efter det blev jag trött som stryk så vi åkte på hockey en sväng och sen sömn. Var trött som stryk eftersom jag och simone var vaken till efter 1 på natten. she make my day !
idag har vi frisörteknik, klipper ökande längder i våra nya fräscha damdockor. Är riktigt kul :) När jag kommer hem idag blir det träning sen se tobias spela match mot arvidsjaur. Stress stress och stress. jaja, jag lever ju än så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback