Now you're gone, and I'm here

hej på er :) lämnade ju min dator i bilen så den fick åka med hem på vallen igår medan jag stannade hos matilda så jag hann inte skriva något mera. Efter allt tårtätande och firande slog vi iaf på en film, mean girls två ! hann inte se så länge, rygg och nacke tillät inte film för min del så vi sov kring 11.

I morse kom matrixbussen som jag förövrigt tog kort på men glömde sladden nere.. skulle inte ha något speciellt så idag kom jag bara hem med ett silvershampo till matilda och en donut till mig själv.


vi fick sluta tidigare idag igen när vår lärare var tvungen att åka hem, så just nu ligger jag i sängen och kommer inte löra mig härifrån på länge. Fick knappt någon sömn inatt så den tar jag igen nu :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback