Where the love once shined so bright



Hej på er ! Middagen blev supergod och tårtan lika så ! nu har jag snart packat alla mina grejor och snart är jag klar för avgång. Dock är det länge tills vi åker men alltid bra att ligga steget före !:)
Vi kommer komma fram sjukt sent inatt och det kommer säkert vara akllt i stugan, så jag gruvar mig faktiskt lite. Men den här helgen kommer bli helt super, så jag är ändå taggad till tusen ! =)

Jag tror datorn följer med, och hoppas på att internet funkar. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: JESSICA

Vad brukar du träna då?

SV: Nä, har inte kommit igång med träningen ännu då jag fortfarande är rejält förkyld, körde dock ett träningspass igår som gick toppen :D

Ha en trevlig kväll!

2011-02-20 @ 19:10:39
URL: http://jessicaaaz.blogg.se/
Postat av: E l i n [E.S.S.]

Svar; Nä då är det lite halvknepigt:P Jag har redan två tattoos, men skulle vilja göra något riktigt stort på revbenen och sidan av magen. Är den på bilden din? :)

2011-02-23 @ 16:05:08
URL: http://es.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback