can you clap ?



Godmorgon :) det blev en riktigt god kladdkaka med klass och cashewnötter för oss igår. jag är hel nöjd att jag itne är så strikt under helgerna, tränar man måste man få unna sig något gott också ! Just nu har jag lite bråttom, ska åka till skellefteå eftersom att vi har öppet hus s¨ska jag vara i salongen idag. Känns helt okej faktiskt :)

Efter det blir det nog att gå till tobbes lillebrors lägenhet och vänta på tobias där. Han spelar match och kommer till skellefteå senare. Då blir det att se på hockey i arenan och förhoppningsvis få se skellefteå krossa luleå ! Jag är jätte taggad, känns som om det kommer bli kul :)


-


Idag ska jag ta med mig kameran så jag hoppas att det blir några bilder när jag kommer hem ikväll/imorgon :) vei vet inte ännu om vi kanske sover över eller kommer hem. Nä nu ska jag lägga min tid på packning osv, smink och hår fixar jag på skolan ! :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback