Did you feel the need for change ?

Hejhej :) Tog ju med mig kameran igår som jag skrev, packade laddaren(trodde jag..) jag lämnade en väska som tobias sksulle ta till stan och vilken väska tror ni jag i all hast kastade laddaren i ? Blev sjukt besviken på mig själv, hade lust att visa från öppet hus.

Jag fick iaf en kund som kom och tittade på skolan, Jag tvättade hennes hår, fönade och gjorde extremt fina locka med en suverän locktång. Jag ska visa er den senare !
Efter det åkte jag till matilda efter 45 minuter ute i kylan när ingen buss kom. Efter ungefär 1,5 timma kom tobias och vi åkte upp på arenan för att se hockey. Sjukt rolig match och hela min kväll blev underbar. Efter matchen tog vi det lugnt i lägenheten och bara myste till max.





( bilder lånade från norran.se )

Har haft en riktig lyxarhelg, tryckte en pizza idag och ikväll blir det mer gottigheter, för nu i veckan ska jag försöka dra ner på gi kriterierna och sluta med möngden gottigheter istället. Så man måste ju lyxa en sista gång !
right ?

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback