Did you feel the warmness of my heart ?



hade absolut inte tid för bloggning idag på skolan, och hade jag bloggat hade jag väl säkert fått ett ig stämplat i pannan på mig.
Blev iaf vattenfärgsmålning idag, perspektiv med färglära. urk ! Där efter engelska där vi jobbade med texter och ord osv. inget märkvärdigt precis !

Blev sen hem från skellet, fick åka bil så det var det värt. For direkt på gymmet utan mat i magen, joggade/sprang i 60 minuter samt några magövningar. Är inte ens hungrig nu, föråt mig nog ihelgen. Usch vad dåligt samvete jag har, så jag får träna varje dag i veckan ( om inte andra planer kommer upp ) och kommande helg ska bli fettsnål och gi på riktigt. huvva !

Tar ett vattenglas med c-vitamin och ser om jag kan locka fram hungern lite tills tobias kommer ♥
Personliga favorit är granatäpple och lime, mums.

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback