Every single day, every time I pray I'll be missing you

Hej på er :) hade som sagt inget internet så där har ni ju anledningen till min dåliga uppdatering. Kom hem igår iaf, åt och åkte direkt till tobias. Där blev det film och mys innan jag somnade på soffan.

Helgen har varit skön, pga sjukan så har jag inte gjort allt för mycket. Var ju på fisketävlingen som jag faktiskt vann ! Fick en lake på 1,81 kilo och vann därför 500 kr, ett mackgärn och en medalj. Känns skitkul :)
Där efter har det blivit mycke film och besök av kusinen och hans tjej.

(bilder lånade av tina)




Har dragit ner på gi i helgen också, är hel nöjd :) Har blivit massor med frukt och övergått till lite mer vanlig mat. Känns också riktigt bra :)



Just nu sitter jag på skolan, börjar snart min '' favoritdag med min favoritlärare '', så dagen kommer bli lång..

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback