I keep looking for that brighter day


Gokväll :) ni får usräkta min kassa uppdatering även idag. Skulle åka med den tidiga bussen hem med ne den gick tydligen inte. Jag och jenny var på sjukt dåligt humör där ett tag med hon lugnade sig med en kaffe på stan. Gled hem med 16.15 bussen istället då och väl hemma fick jag skjuts till gymmet där jag tränade i 1h och 30 minuter.
Körde 50 minuter gång/jogg/spring och 40 minuters styrka. Blev ben, rygg och mage som vanligt. Tog stjärten en sväng också, och det känns !



Väl hemma blev det middag och stress när en engelskauppgift skulle vara klar på 45 minuter. Hann i sista sekund och skickade in den 19.59. Luckyy me ! Nu ska jag lägga mig i sängen, se en film och hoppas på att jag somnar tidigt.Godnatt ♥

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback