I saw the sign and it opened up my eyes

Gud så slut jag ändå är ! Vår engelskalärare tar kål på oss.. Men som tur är var vår mentor sjuk idag så jag åkte hem med 13.20 bussen. Kom hem, gick ner till tobbe och fick faktiskt mysa i 30 minuter. Upp ur soffan och vidare till gymmet. Där blev det 55 minuter motionspass(snabb gång, jogg och spring) sen 1 timmas styrka också. är helt slut i kroppen !

Blev en NYTTIG omelett till middag också, ägg, lite salt och paprika. Ska jag vara ärlig så ville pappa bjuda familjen på pizza/frasses till middag, men jag tackade nej, DUKTIG TJEJ !!
Omeletter kan du göra på 100 olika sätt med 100 olika smaker och fyllningar. Nästan bättre än pizza va ? ;)






Nu blir det hockey !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback