I'll buy a one way ticket far away from here

kom hem rätt sent igår så jag la min enegi på att få bort mitt smink och sova. Somnade kring halv 12 så jag är aningen trött idag !
Tänkte visa nathalies hår som jag satte igår :)

frusen tjej inför hockey

här är håret ej fixat, bara ditsatt. Vi satt in 93 slingor för att få det tjockt och jämt, snyggt och skönt! Håret ska också toppas och jämnas till i topparna.  


Idag har jag frisörteknik i salongen, så vi ska antingen klippa eller storstäda inför öppet hus på lördag. Det praktiska är så ruskigt kul, dock tycker jg inte om dockorna för fem öre. Det är mycket roligare att klippa en riktig människa där man kan få lite respons, att hon/han vill ha si och så och lämna salongen nöjd. Dockarna är inte direkt så pratglada.. :) Nä bussen är här om 10 minuter, måste göra mig klar ! :)

Kanske blir träning efter jag kommit hem, hoppas jag. puss ♥

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback