All of my memories keep you near

  • loggbok 1
  • loggbok 2
  • loggbok 3
  • Skickat in frisöruppgiften
  • Lämnat in alla papper till syv
  • Blivit klar med frisöruppgift nummer 2

    en hel dag är snart bortgjord och jag har hunnit shecka av massor av uppgifter som skulle göras. Är ganska så nöjd med dagen ! Har till och med redovisat min bok.

    Om 15 minuter slutar jag så då åker jag hem, ska bli skönt att få en ledig kväll nu, blir att spana lite kläder för nästa vecka skiter jag nog i utlandsresan och ska spendera massa jävla pengar :)
    Kommer ett kollage ikväll =) var länge sen sist !

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-21 @ 16:27:33
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback