My heart would break in two if I should lose you

Hej på er, har haft fullt upp idag har inte haft tid att skriva riktigt. Bjöd matilda på middag ikväll till hockeyn, det var mysigt och roligt att få en liten pratsund. En frippa blev det också innan utgång som blev till cindy där det var tjejkväll. Mycket prat och bara mys :) Sen åkte vi vidare till pojkarna som hade hockeyavslutning och vid 12 tiden pallrade vi oss hem. Jag sitter ensam just nu när tobias har somnat, äter upp sista chokladbiten och ser en film, inte så roligt men jag är faktiskt inte alls trött.. Och eftersom att det nu är sommartid är alltså klockan 04.34, gud jag borde verkligen sova :)

Har faktiskt funderat klart nu också, i sommar blir jag redhead ! =) kommer dock ha lite mörkare än rihanna, LOVE IIIT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback