i'll take you to the candy shop

tillbaka på skolan för att ha lite bild. Idag blir det nog lite hektiskt dag, det sista på bilden ska vara klart och allt ska ställas till utställning. Jag kommer sluta vid halv 12 kanske ? och då åker jag ner på stan och möter upp mina päron, pappa åker bort och jag träffar honom inte förrän jag kommer hem från turkiet :( Menmen, jag får ge honom en kram idag iaf :) Ska ner på stan och köpa det sista också innan resan, börjar bli brådis nu !

bland annat dessa


Kommentarer
Postat av: E l i n [E.S.S.]

Svar; Jo det är sant, man kan ju inte vara rädd för allt :P Dessutom använder jag toning, kanske inte är samma ämnen där i som i färg, har ingen aning.



2011-05-23 @ 23:04:00
URL: http://es.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback