nothing can tear us apart

Spåkulan säger ''Helst skulle du äta gott och gå och lägga dig men du har mycket att göra och bör göra en prioriteringslista innan du somnar.'' Helt sjukt, jag är hungrig, trött och vill inget mer än sova. Men har lite för mycket saker att göra, har opackat inför morgondagens träning och hela köret. Känner mig sjukt stressad inför projektarbetet också, shit.



Veckans prioriteringslista ser iaf ut såhär..
1. Köpa födelsedags present till tobias
2. Göra klart projektet (inlämning tisdag)
3.KLippa sönder mina vita jeans till short, kommer bli snygga !
4. fixa resväska
5. träna
6. sola
7. städa mitt rum
8. Nationella prov

Veckan känns sjukt jobbbig men ändå helt okej. Ledig torsdag och fredag så jag belönas iaf med långhelg, how nice?!


Skulle synas igår men då funkade inte blogg.se så det bjuder jag på nu. Idag steker vi i solen på skolan och mår som kungar ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback