I listen to the sounds

med förlängning i, 50 cm. plus världens sötaste kusinbarn :)

klippt och lockade toppar


bra uppdatering igår.. lovade på klädvis och förlängningen men jag och tobias somnade vid utröstningen på idol. vi var helt slut!

hur som helst använde jag mig av 50 cm långt löshår och microringar för så lite förslitningar på håret som möjligt. S var ute efter tjocklek så vi tryckte in 100 slingor och klippte lite v-form för att topparna inte ska bli som en klump bara. Här är bara topparna lockade plus någon få längre upp. älskar lockade toppar, får stilig men liten busig känsla på håret. Allt ser inte bara rakt avklippt ut :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej sötnos! Jag funderar också på hårförlängning, har du nå tips på nå bra men inte allt för dyrt och vad skulle du ta för att göra det? :) <3

2011-11-07 @ 15:08:30
URL: http://boman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback