make a wish and take the chance

hej på er :) ingen uppdatering igår eftersom jag for kl 3 och när jag kom till helena blev det matlagning, färgning och massa mys med idol och hunden. Så lottdragningen blev alltså helena, och jag är nöjd över valet :) nu har vi precis duschat och ska göra oss iordning innan middagen som ska avnjutas hos anna och victor med dem och linda+jocke. kommer bli kul, sen gottigott till efterrätt.

eftter det kommer vi nog fara hem och mysa på och prata ännumer, vi pratade till 02.15 igår, vi har varit utan varandra alldeles för länge!

har pratat med hundägaren till valpen igår också. vi har pratat lite och han är sugen på att jag ska ta den, men jag måste verkligen ta mig en funderare.. och självklart se vad min fina sambo säger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback