you make me proud



slutade tidigt idag efter en jobbig 3 timmars matte lektion. Har läxa som jag håller på göra, läst 100 sidor ur boken som ska vara utläst och en hel del läsloggar ska göras. Har precis börjat på marknadsföringen också(hemuppgiften som vi kommer ha på tisdag, men gör jag bort det är jag ju helt ledig så!

Boken jag läser är Katarina Von bredows ' hur kär får man bli?
Själv tycker jag den är för barnslig och utdragen efter 200 sidor. Men jag knegar mig igenom den inom kort:)

Ikväll ska jag hem till mamma och pappa, tobias har match så jag ska passa på att köra lite bil och mysa med familjen. var länge sen !
vår fina studentbild till bror, hahahah vi är hemska, men det finns inga bättre än er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback