You can't play on broken strings

kettlebell och kettlebell, jag bad tobias att avboka mitt pass ikväll. Kommer hem 17.20 och passet börjar 18.00 så jag kände att det skulle bli så stressigt att hinna äta och smälta middagen. Så jag ska nog fara och träbna senare ikväll annars får det bli någon annan dag. Ärligt tralat är jag väldigt trött och slut faktiskt :)

nu kommer iaf lite pics på läggan !
Tvrum


Kök



Hall


Sov-.ej klart, fattas tavlor och lite sånt



Toa


min gardee ( fick ingen bra bild inuti, men den är lite större än de som syns :))

ja de var väl de mesta, allt ser så omysigt ut på kort, men jag älskar vår myslya. och jag älskar att dela den med tobias ♥


Kommentarer
Postat av: andréa

Åh vad fint ni har!!! <3

2011-10-10 @ 20:07:04
URL: http://andreakarlssons.blogg.se/
Postat av: andréa

haha blir så jävla förbannad på dom som inte kunde pippis namn..

2011-10-10 @ 21:08:58
URL: http://andreakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback