No perfect love could be more perfect than us

Nytt i vår lägenhet.

nöjd tjej jag är nu när vi fått upp min favoritspegel i sovrummet. älska.

bilder talar för sig själv.

Min efterlängtade ljusstake. dock ska den troligen sprayas vit.

2 ''lyktor''.

favoritlykta(födelsedagspresent från rebecca och simon) och skålen köpte jag på indiska.

Även dessa från indiska, jag må vara ung, men gammeldags inspirerar.

och nästa lykta.

duk(löpare) smygglittrig.

Smygtitt på gardinerna som ska upp. glömde fållningsband, så de får bli imorgon.

imorgon kommer lite bilder på det nya i garderoben. känns som jag ligger en hel del efter här. men nu ska jag renbädda sängen, finns inget bättre än att lägga sig i mjuka & rena sängkläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback